Măsura face parte dintr-un test introdus cu scopul de a ''elimina presiunea'' şi de direcţiona atenţia către distribuirea conţinutului de care utilizatorii săi se bucură.

Instagram a început să ascundă numărul de ''like-uri'' şi de vizualizări ale conţinutului publicat pe această platformă.
O reprezentantă a reţelei sociale a explicat că prin acest test, introdus recent în Irlanda, Italia şi Australia, se doreşte ca platforma să nu mai fie percepută ''ca o competiţie''.

''Ne dorim ca Instagram să fie un loc în care oamenii să se simtă confortabil în timp ce se exprimă'', a spus Mia Garlick, director de politici în cadrul Facebook Australia şi Noua Zeelandă.

''Sperăm că acest test va elimina presiunea numărului de 'like-uri' ale unei postări, astfel încât să vă concentraţi atenţia pe distribuirea lucrurilor care vă plac'', a adăugat ea.

Testele au început în Canada în luna mai, apoi au fost extinse în Brazilia, Japonia şi Noua Zeelandă. Instrumentele de evaluare utilizate în scop comercial nu vor fi afectate de acest test, a precizat purtătoarea de cuvânt a Instagram.

Săptămâna trecută, Instagram a anunţat introducerea de noi instrumente de luptă împotriva hărţuirii online, în încercarea de a asigura un "mediu sigur" pentru utilizatorii săi.

Printre aceste noi dispozitive se numără un avertisment, generat de un software de inteligenţă artificială, care va fi trimis persoanelor care intenţionează să publice remarci injurioase pe reţeaua de socializare.

Un alt instrument care va fi pus la dispoziţie în curând, numit "restricţie", vizează reducerea unui posibil flux de comentarii negative în contul unui utilizator hărţuit.

Această caracteristică este destinată unui utilizator care evită să blocheze, să dea unfollow sau să raporteze agresorul de teama de-a nu agrava situaţia.

Utilizatorul va putea restricţiona influenţa unei persoane care intenţionează să-i facă rău, aprobând sau nu comentariile acesteia şi făcându-le apoi vizibile sau nu pentru alţii.

Sursa: Agerpres

Share articol: