Ultima schimbare a algoritmului retelei de socializare a fost bine primita.
Facebook schimba din nou algoritmul pentru postarile care le apar utilizatorilor in News Feed - de acum vor aparea mai mult clipuri sau articole pe care persoanele petrec mai mult timp. Facebook analizeaza multi factori cand decide ce postari ii apar unui utilizator in News Feed, insa pana acum nu conta ce se intampla atunci cand un utilizator intra pe alt site de pe Facebook. Acest lucru se va schimba.
"Consideram ca persoanele care aleg sa petreaca mai mult timp citind sau uitandu-se la un continut ce le-a aparut in News Feed este un semnal important ca acea poveste este importanta pentru ei" au spus inginerul software, Moshe Blank, si cercetatorul, Jie Xu, intr-o postare pe site-ul companiei.
Ca rezultat, reteaua de socializare va alege link-uri care au o perioada mai lunga in care sunt citite. Asta nu inseamna insa ca articolele scrise de New York Times de 30.000 de cuvinte au intaietate. De asemenea, algoritmul nu va lua in calcul timpul de incarcare al unei pagini, ci numai timpul petrecut pentru citirea si vizionarea continutului.
O noua schimbare a algoritmului este legata de diversitatea postarilor. Noul update va reduce modul in care oamenii vad mai multe postari la rand de la aceeasi sursa in News Feed. Update-ul a inceput sa fie livrat catre utilizatori deja, urmand sa ajunga la toti in urmatoarele saptamani.
Anuntul a fost primit bine de utilizatori conform celor de la The Guardian.