In urma cu cativa ani, Facebook a adus in randul angajatilor sai un nume nou, cu idei noi.
Jocely Goldfein a venit la Facebook in urma cu 2 ani in functia de director al departamentului de ingineri.
De atunci, activitatea ei a influentat enorm viziunea si modificarile aduse de Facebook. Sharingul fotografiilor, si "search-ul" sunt doar doua dintre ideile ei, dar stati s-o auziti pe cea mai importanta.
Conform Business Insider, una dintre cele mai importante notati pe care Jocely Goldfein le-a adus la Facebook a fost update-ul pentru News Feed, produs in urma cu un an.
Acesta a fost primul produs realizat de Jocely: "Il folosesc si il iubesc!", spune aceasta pentru Business Insider.
In acel moment, trebuia sa repare o problema mare pentru Facebook. Cu cat oamenii dadeau like mai des si la cat mai multe lucruri, mesajele pe care prietenii lor ar fi trebuit sa le primeasca trebuiau selectate cat mai bine, fara sa enerveze pe cineva.
Practic, astazi, activitatea pe care tu o vezi pe wall-ul prietenilor tai este calculata si gandita in asa fel incat sa selectia sa scoata in fata cele mai relevante informatii:
"Am incercat mii de combinatii si variatii, iar la final am ajuns sa procesam limbajul natural, precum "multumesc" si "felicitari"", a declarat aceasta pentru sursa citata.