Compania Facebook pregateste mai multe modificari la site-ul retelei de socializare, intre care si extinderea functionalitatii butonului "Like".
Cunoscuta retea de socializare are in plan un update la sectiunea "News Feed", ce contine status-uri, fotografii, videoclipuri si alte informatii specifice Facebook, anunta World Street Journal.
Facebook lucreaza de asemenea la extinderea functionalitatii butonului "Like" pentru a include alte semnificatii definite de alti dezvoltatori, permitand userilor sa trimita prietenilor informatii despre diverse produse si servicii. Intentia este vazuta ca o o solutie de extindere pe piata retelelor de socializare.
Unul dintre reprezentatii Facebook, contactat de site-ul CNET, a refuzat sa confirme informatiile legate de butonul "Like", declarand doar ca sunt in curs o serie de modificari la sectiunea "News Feed".
"In prezent testam o serie de functii ale modulului News Feed, ceea ce va oferi utilizatorilor posibilitatea de a avea acces la comentariile si preferintele prietenilor, asa cum aceste facilitati apar pe Facebook", se precizeaza intr-un comunicat al retelei de socializare. "Acest test include un numar foarte mic de utilizatori Facebook, doar o fractiune dintr-un procent. In urmatoarele saptamani, in functie de informatiile oferite de acest test, vom continua sa aducem imbunatatiri pe care sa le extindem la nivelul intregului site".
Este de asteptat ca Facebook sa vina cu noi informatii privind acest update la conferinta F8 pentru dezvoltatori, pentru care nu s-a avansat inca o data exacta, mentineaza cotidianul american.
Imprumutand o facilitate de la una din retele concurente, FriendFeed, Facebook a lansat butonul "Like" in februarie 2009, permitand utilizatorilor sa-si exprime parerea fata de mesaje, fotografii sau alte informatii pe care prietenii lor le posteaza. Cu toate acestea, functia nu permite utilizatorilor sa-si exprime rapid dezaprobarea, ceea ce a inspirat cel putin un dezvoltator de a creea o extensie Firefox pentru a adauga butonul "Dislike" pe posturile Facebook.
Sursa: cnet