Vimeo incearca sa se bata cu serviciile care ofera continut online 'pay-pe-view' oferind exclusivitati celor 15 milioane de utilizatori, cifra acestora mentinand compania in lupta pentru locul 2, sub YouTube dar deasupra DailyMotion.
Noul Samsung in mainile lui George Buhnici - vezi VIDEO
Samsung Galaxy S4 vs. HTC One vs. Lumia 920 vs. BlackBerry Z10 vs. iPhone 5. Afla care e cel mai bun
Compania Vimeo are deja prima oferta pentru utilizatorii sai: filmul "Such a Beautiful Day" pentru 2 dolari la fiecare vizionare sau 6 dolari pentru vizionarea nelimitata. Serviciul detinut de Bary Diller are un numar record de abonati (15 milioane) si 93 de milioane de vizitatori in fiecare luna.
"Multi dintre creatorii de continut pot castiga bani din munca lor. Incercam sa oferim calitate dar si flexibilitate, in functie de dispunerea geografica a abonatilor nostri", spune Kerry Trainor, directorul executiv al Vimeo Kerry Trainor.
Vimeo a fost fondata in 2004 si a crescut foarte mult in ultimii ani, tinta serviciului fiind adjudecarea locului doi, dupa YouTube, si pastrarea concurentului DailyMotion la mare distanta.