America Movil, compania de telefonie mobila a lui Carlos Slim, vrea sa popularizeze aplicatia in tarile de peste Atlantic.
Unul dintre cei mai bogati oameni din lume, Carlos Slim, investe in celebra Shazam, aplicatia "de recunoastere" a muzicii. Prin "injectia" de capital, Shazam tinteste piata tv, utilizatorii aplicatiei putand cere informatii despre ceea ce urmaresc in acel moment.
Investitia este a doua dupa cea din 2011 facuta de Kleiner Perkins Caufield & Byers, Institutional Venture Partners si DN Capital, 32 de milioane de dolari. America Movil a incheiat primul trimestru din 2013 cu un numar de 262,9 milioane de abonati in America Latina.
Shazam este folosit de mai bine de 350 de milioane de oameni, lansarea aplicatiei avand loc in 2002. Lunar, peste 70 de milioane de oameni recurg la serviciile Shazam, fiecare saptamana aducand doua milioane de utilizatori noi.