Este vorba despre timpul petrecut de utilizatorii din americani și britanici pe platforma de socializare, care este mai mare decât cel pe care îl acordă platformei YouTube. 

Datele furnizate într-un nou raport al companiei App Annie indică și faptul că userii tind să interacționeze mai mult cu TikTok și să-i acorde, implicit, o importanță din ce în ce mai mare. Reprezentanții companiei de analiză au precizat că TikTok „a reușit să răstoarne întreg peisajul de streaming și social media”.

Totuși, YouTube rămâne pe primul loc în ceea ce privește timpul acordat aplicației la nivel general, dat fiind faptul că are mai mulți utilizatori. Gigantul deținut de Google are aproximativ două miliarde de utilizatori lunari, iar TikTok avea la mijlocul lui 2020 un număr de 700 de milioane de useri.

Măsurătorile care se referă la timpul petrecut pe TikTok îi iau în calcul doar pe cei care folosesc telefoane Android și nu includ China, acolo unde TikTok are o piață uriașă. „Cei mai activi utilizatori TikTok probabil depășesc engagementul celor de pe TikTok”, a mai precizat compania. „TikTok a investit mult în atragerea utilizatorilor, dar ei nu au rămas pe platformă foarte mult timp, comparativ cu alte rețele de socializare. Acum, însă, că știm faptul că a depășit YouTube în SUA și UK, și se află umăr la umăr cu Facebook… este o evoluție majoră”.

Datele arată că TikTok a depășit YouTube în Marea Britanie încă din iunie 2020, iar de atunci a rămas pe primul loc. În SUA, TikTok și YouTube au luptat pentru locul I, până când, în luna aprilie 2021, rețeaua de socializare originară din China a obținut supremația.

Există și alte detalii colectate de firma de analiză care reflectă importanța din ce în ce mai mare a TikTok. Din 2020 încoace aceasta este cea mai descărcată aplicație dintre cele de socializare, de comunicare, de fotografie, video și divertisment. Concurează cu YouTube și în ceea ce privește primul loc la nivel de consum al utilizatorilor încă de anul trecut.

De asemenea, explozia popularității live streaming-ului face ca investițiile în creatorii de conținut să fie din ce în ce mai mari. TikTok le permite utilizatorilor să lase ca „bacșiș” diverse „monede virtuale”, iar această formulă de comunicare în timp real este cea care generează cel mai mult engagement în aplicațiile de socializare. 

__________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: 

Share articol: