Imaginea iepurasilor a devenit laitmotiv in perioada Sarbatorilor de Pasti, prin urmare ne-am gandit ca n-ar strica sa vi-i reamintim pe 10 dintre cei mai faimosi urecheati.
Ordinea este aleatorie si va invitam pe voi sa va alegeti preferatii.
Bugs Bunny este unul dintre cele mai populare personaje de desene animate din lume. A fost creat in 1938 si in prezent a devenit mascota Warner Bros. Vocea personajului ii apartine lui Mel Blanc. Una dintre cele mai cunoscute replici semnate Bugs Bunny este "Eh...What's up doc?", spusa in general in timp ce rontaie un morcov, secventa care a facut multi copii sa manance mai multe legume :)
Iepurele Duracell este neobositul iepuras roz alimentat de baterii, folosit la promovarea producatorului Duracell. Campania publicitara a fost lansata in 1973, cu 16 ani inainte de Iepurele Energizer (care au preluat nu doar ideea iepurelui, ci si culoarea roz).
Iepurele Alb este un personaj fictiv din cartea lui Lewis Carroll Alice in Tara Minunilor. Apare inca din primul capitol al cartii, intr-o misterioasa si continua ingrijorare ca va intarzia. Alice il urrmeaza in gaura iepurelui pana in Tara Minunilor, de unde se da startul intregii aventuri.
Oolong este un iepure real de data aceasta, detinut de japonezul Hironori Akutagawa care a postat imagini cu iepurele sau balansand diverse obiecte pe cap, de la clatite pana la apare foto sau hartie igienica, devenind un fenomen pe internet. Are chiar si un profil personal pe Wikipedia.
Thumper este un personaj din desenul animat Bambi. Numele (Bocanila in romana) ii provine de la obiceiul de a bocani din piciorul stang. Pentru ca a fost foarte indragit de copii, Thumper este regasit si printre personajele din parcul Disneyland din California.
Quicky este mascota companie Nestle. Numele ii provine de la prima bautura pe baza de pudra de ciocolata a companiei, lansata in 1948 - Nestle Quik. Personajul a debutat in 1973 in reclamele televizate, vocea apartinandu-i lui Barry Gordon
Iepurasul Playboy este logo-ul companiei Playboy, fondata in 1953. Logo-ul, profilul stilizat al unui iepure elegant purtand un papion de frac a fost desenat de Art Paul pentru al doilea numar al revistei ca nota de final, insa a fost adoptat ca logo oficial si folosit de atunci. Hefner spune ca a ales iepurele pentru "umoristicele sale conotatii sexuale" si pentru ca imaginea era "nebunatica si jucausa". Imaginea iepurelui Playboy a fost adoptata si pentru imbracamintea ospataritelor din Clubul Playboy.
Iepurele din joben - Unul dintre cele mai clasice si mai cunoscute numere de scamatorie. Magicienii obisnuiau sa scoata diverse obiecte dintr-un joben aparent gol, insa momentele prestate cu iepuri au prins cel mai bine la public.
Logo "Netestat pe animale" - In 1986, un grup international de asociatii de protectie a animalelor a propus companiilor producatoare de cosmetice un protocol prin semnarea caruia se obligau sa nu testeze niciun fel de igredinete pe animale sau sa utilizeze formule tesate pe animale. Companiile care adera la aceasta politica pun logo-ul "Netestat pe animale" intruchipat de un iepuras pe produse ca dovada a angajamentului lor.
Iepurele Pascal - Mitul iepurasului care aduce oua si bomboane copiilor de Pasti isi are oiriginea in Germania. Deorace iepurele este un simbol al fertilitatii, iar ouale sunt un simbol al nasterii si al renasterii, legatura s-a facut de la sine. Cand mitul a ajuns in America prin intermediul colonistilor germani, Iepurele Pascal s-a transformat cu ajutorul instrumentelor de marketing in iepurele modern de azi, care aduce de la iepurasi de ciocolata pana la mp3 playere.