UberVU, o firma romaneasca de social media, cumparata de canadienii de la HootSuite cu 15-20 de milioane de dolari

Firma a fost fondata de 3 romani, dar are acum cartierul general in Boston, SUA.
UberVU, o firma fondata de trei romani, Vladimir Oane, Dan Ciotu si Dragos Ilinca, a fost cumparata de canadienii de la HootSuite, cea mai importanta platforma dedicata companiilor, ce are drept scop masurarea prezentei acestora pe site-uri precum Twitter, Facebook, Foursquare sau Instagram.
Tranzactia a fost undeva intre 15 milioane si 20 de milioane de dolari, potrivit cunoscutului site de tehnologie TechCrunch.
Firma romanilor se ocupa de analizarea aparitiilor unei companii in retelele sociale, si verifica o multime de mentiuni in retelele sociale.
Ideea firmei uberVU a pornit, in 2008, in Romania. Baietii au mutat apoi sediul la Londra, pentru ca apoi sa ajunga in Boston, SUA, unde se afla si in acest moment. Startupul a fost unul dintre cei 7 castigatori ai editiei 2008 a Seedcamp, competitie care reuneste unele dintre cele mai tari firme europene aflate la inceput de drum.
In urma acestei achizitii, cei de la HootSuite isi vor extinde gama de servicii pe care le vor oferi potentialilor clienti. Practic, le vor pune acestora la dispozitie mai multe date care tin de interactiunea in mediul online cu consumatorii.
Firma celor trei romani are deja clienti precum 3M, NBC, Heinz, Fujitsu, Getty Images, Ingiegogo sau L'Occitane.
