În 2017, tinerii căsătoriți Tessa Barton și Cole Herrmann se străduiau să obțină suficienți bani cât să-și plătească chiria de 2.800 de dolari pe lună din New York. Au încercat de-a lungul timpului o serie de activități secundare - au lansat o gamă nouă de blugi, kituri de colaje, au încercat să editeze și să vândă cărți - dar niciuna dintre aceste activități nu a fost deosebit de profitabilă, iar produsele ocupau prea mult spațiu în garsoniera lor.
La acea vreme, Herrmann era dezvoltator de software cu normă întreagă, iar Barton era fotografă independentă. Așa că s-au gândit și s-au orientat către o idee care le folosea ambele aptitudini: crearea și vânzarea de filtre foto pentru Adobe Lightroom.
În decurs de câteva săptămâni, filtrele au câștigat popularitate, ceea ce i-a determinat pe cei doi să își lanseze propria aplicație de editare a fotografiilor, numită Tezza - porecla lui Barton încă din facultate, spune ea - în 2018.
Astăzi, Tezza a devenit un brand de lifestyle care combină majoritatea inițiativelor pe care cuplul le-a avut de-a lungul timpului sub aceeași umbrelă, vânzând kituri de colaje, îmbrăcăminte și o revistă lansată recent, pe lângă aplicația de editare foto și video care a devenit foarte cunoscută. Compania cu sediul în Los Angeles a adus vânzări de 26,5 milioane de dolari anul trecut, sau - în medie - de 2,2 milioane de dolari pe lună, potrivit documentelor analizate de CNBC Make It.