Castigatorii Edison Awards sunt selectati de un juriu alcatuit din peste 3.000 de oameni de afaceri si academicieni din Statele Unite
SafeDrive, unul dintre startup-urile admise in programul de pre-accelerare MVP Academy, a fost medaliat cu aur in cadrul galei Edison Awards care a avut loc recent la New York. Aplicatia incurajeaza comportamentul responsabil la volan si a fost premiata la categoria Lifestyle & Social Impact.
SafeDrive este o aplicatie mobila si ofera puncte soferilor care nu isi folosesc telefonul in timp ce conduc. Cand soferul depaseste 10 km/h, algoritmul aplicatiei incepe sa calculeze numarul de puncte castigate in timpul unei curse, iar pe ecranul telefonului apare butonul „Release”, care ajuta soferii sa conduca in siguranta, fara a le fi distrasa atentia.
In cazul in care soferul vrea sa isi foloseasca telefonul in timp ce conduce, trebuie sa apese butonul „Release”, pierzand astfel punctele acumulate in acea cursa. Odata ajuns la destinatie, punctele obtinute in acea cursa i se adauga in cont. Punctele castigate pot fi convertite in SafeDrive Marketplace in reduceri la produsele companiilor partenere.
Impactul social al aplicatiei a fost recunoscut saptamana trecuta in cadrul galei Edison Awards, startup-ul fiind medaliat cu aur pentru rolul pe care il joaca in educarea soferilor si incurajarea condusului responsabil.
“Suntem mai mult decat onorati sa primim acest premiu si ne bucuram ca munca si dedicarea echipei sunt astfel recompensate. Privim acest premiu ca pe o validare a misiunii noastre de a creste siguranta pe strazi, intr-un mod inovator”, a declarat Tudor Cobalas, Co-Fondator SafeDrive.
Numite dupa faimosul inventator Thomas Alva Edison si datand din 1987, Edison Awards premiaza cele mai inovative produse din lume, fiind unele dintre cele mai prestigioase premii care onoreaza excelenta in dezvoltarea de noi produse, marketing, design si inovatie.
Castigatorii Edison Awards sunt selectati de un juriu alcatuit din peste 3.000 de oameni de afaceri si academicieni din Statele Unite, pe baza a patru criterii: concept, valoarea adusa de produs, forma finala a produsului si impactul pe care il produce in societate.