În comentarii, clienții băncii au cerut explicații referitoare la această decizie, iar răspunsurile au venit prompt.

UniCredit Bank România a anunțat vineri că se retrage de pe toate canalele de comunicare care aparțin companiei Facebook, începând cu data de 1 iunie 2019.

„Suntem dedicați asigurării unui dialog privat și de înaltă calitate cu clienții noștri și investim constant în îmbunătățirea canalelor noastre digitale. De aceea, vă anunțăm că ne vom retrage complet de pe Facebook și de pe toate canalele sociale deținute de Facebook, începând cu data de 1 iunie 2019”, au scris într-o postare, chiar pe rețeaua socială, reprezentanții instituției.

Prin intermediul comentariilor, reprezentanții UniCredit au explicat că banca a suspendat orice fel de publicitate pe Facebook încă din martie 2018, din cauza „preocupărilor privind modul în care au fost administrate anumite incidente prezentate în media”.

Aceștia susțin că sunt „multe aspecte care au rămas nerezolvate” și față de care au rezerve, așa că au decis să comunice pe canalele digitale proprii.

„UniCredit consideră că metodele de contact ușor de accesat și aflate în proprietatea sa, coordonate printr-un model de servicii complet, reprezintă cea mai bună modalitate de a-și deservi clienții. De aceea, UniCredit investește în îmbunătățirea canalelor digitale din proprietatea sa, astfel încât să asigure un dialog privat și de înaltă calitate”, au clarificat reprezentantii băncii.

Reacțiile la postarea publicată de UniCredit Bank România nu au întârziat să apară, iar majoritatea celor care au comentat îi felicită pentru decizia de a-și închide conturile de pe cea mai mare rețea de socializare din lume.

Așadar, începând cu 1 iunie 2019, banca, situată printre cele mai importante 5 instituții financiare din România, nu va mai fi exista pe Facebook sau Instagram.
 

Share articol: