Suma inseamna 11% din totalul veniturilor companiei-mama, Google.
Google nu a spus niciodata cati bani a facut YouTube de la preluarea din 2006, pentru suma de 1,65 de miliarde de dolari. Conform eMarketer, care a publicat primele estimari pe 2013 pentru YouTube, serviciul video ar avea venituri de 5,6 miliarde de dolari, cu 51,4% mai mult decat in anul precedent.
Dupa platirea drepturilor de autor pentru materialele publicate si a impozitelor, YouTube ar ajunge la un castig de 1,96 de miliarde de dolari, cu 65,5% mai mult decat in 2012 cand au obtinut doar 1,18 miliarde. eMarketer arata ca serviciul video a castigat doar din publicitate 850 de milioane de dolari, ceea ce inseamna ca YouTube a ajuns la o cota de 20,5% din publicitatea online din Statele Unite.
Conform acestor estimari, suma de 1,65 de miliarde de dolari platita pentru achizitia serviciului pare un chilipir pentru Google. Colosul media american sustine ca peste un miliard de oameni urmareste peste 6 miliarde de ore de materiale video pe luna pe YouTube, 80% din trafic venind din afara Statelor Unite, in timp ce 40% din total se face de pe dispozitive mobile.