"Vom explora alte modalitati pentru a permite companiilor sa interactoneze cu utilizatorii pentru a recupera veniturile pierdute", a declarat luni co-fondatorul aplicatiei Jan Koum
Aplicatia de mesagerie WhatsApp ruleaza pe diferite tipuri de telefoane fara mesaje publicitare. Pna acum aplicatia era folosita gratuit timp de un an, dupa care utilizatorii trebuiau sa plateasca un abonament de 99 de centi pe an.
'Am descoperit ca aceasta abordare nu functioneaza prea bine in multe tari și nu dorim ca oamenii sa creada ca legatura lor cu lumea va fi taiata', a declarat Jan Koum la conferinta Digital Life Design organizata la Munchen, Germania. Potrivit lui Jan Koum, multi utilizatori de WhatsApp nu au un card de debit sau de credit care sa le permita sa plateasca pentru acest serviciu. In consecinta, WhatsApp va incepe sa elimine abonamentul din diferite versiuni ale aplicatiei in urmatoarele saptamani.
Pentru a recupera veniturile pierdute, WhatsApp va incepe sa testeze in acest an noi modele de business care permit organizatiilor sa comunice cu persoanele fizice, la cererea utilizatorilor. 'Deocamdata suntem intr-un stadiu preliminar', a declarat Jan Koum. Acesta a dezvaluit ca WhatsApp analizeaza care sunt caracteristicile care permit unor companii precum American Airlines sau Bank of America sa comunice mai eficient cu clientii lor prin aplicatia WhatsApp.
Anul trecut reteaua de socializare Facebook a finalizat procesul de preluare a WhatsApp pentru un pret de aproximativ 22 de miliarde de dolari.
Sursa: AgerPres