Din cel mai important mijloc de comunicare între utilizatori, WhatsApp se va transforma, așa cum era de așteptat, într-un motor de profit pentru Facebook.

WhatsApp va începe să afișeze reclame în viitorul apropiat, într-o mișcare care contravine viziunii creatorilor acestei aplicații.

 

Facebook are însă alte planuri și își propune să transforme această aplicație într-un motor important pentru atragerea veniturilor în companie, scriu jurnaliștii americani de la The Economic Times.

Primele reclame care vor fi vizibile în WhatsApp vor fi afișate în zona de Status.

Cei doi creatori ai aplicației WhatsApp au plecat din companie în ultimul an. În 2017, Brian Acton a părăsit firma, devenind din acel moment un critic continuu al Facebook, pentru ca în luna iunie să plece și Jan Kuom, în urma lipsei de încredere privind modul în care Facebook lucrează cu datele personale ale utilizatorilor.

WhatsApp a fost creat în urmă cu aproape 10 ani și a fost vândut către Fcebook în 2014 pentru suma de 19 miliarde de dolari.

În luna septembrie a acestui an, fondatorii Instagram au plecat din companie, susținând că nu există autonomie de a lua decizii.
 

Share articol: