In redesenarea celebrului site a fost inclusa o noua interfata cu fotografii mai clare si spatiu de stocare de un terabyte.
Marissa Mayer, CEO Yahoo, a anuntat schimbarea la fata a celebrului site din portofoliu, Flickr, noutatea constand, in principal, in marirea spatiului de stocare la un terabyte, destul de incapator pentru peste 500.000 de fotografii de 6,5 megapixeli fiecare. Seful operational al concernului american lauda si redesarea Flickr, fotografiile avand o rezolutie mult mai buna acum.
Yahoo a cumparat Flickr in 2005 dar nu a reusit sa-l aduca la popularitatea de care se bucura serviciile similare oferite de Facebook si Pinterest. Site-ul care se prezinta acum in haine noi s-a laudat inca de la inceput ca este "cel mai bun manager online de fotografii din lume" fara a inpresiona prea mult, insa, avand in vedere ca piata este dominata copios de retelele sociale.
Flickr nu s-a impus pana acum nici in randul aplicatiilor pentru smartphone-uri, concurentul sau cu cel mai mare succes fiind Instagram. Mai marii Yahoo sunt increzatori in schimbarea site-ului din portofoliu, site a carui noua versiune are o aplicatie si pentru telefoanele cu Android dar si pentru tablete.