Mult asteptata schimbare a paginii de start a Yahoo! a avut loc, principul efect dorit fiind cresterea profiturilor, in dauna rivalului Google.

Noua pagina Yahoo!, disponibila in Statele Unite inca de ieri, a fost redesenata cu scopul de a atrage cat mai multi vizitatori, vizitatori de la care se asteapta sa petreaca mai mult timp pe acest site. "Improspatarea" paginii de start are loc dupa patru ani de la precedenta actiune de acest fel, perioada in care Yahoo a pierdut 2,2 miliarde de dolari.

"Programat pentru a fi mai intuitiv, mai personal, noul Yahoo! tine cont de preferintele si de interesele utilizatorilor. Pagina de stiri a site-ului este una 'infinita', utilizatorii bucurandu-se astfel de un flux informational bogat", a scris Marissa Mayer, CEO Yahoo!, pe blogul sau.

Pagina de start a Yahoo! a atras 392 de milioane de vizitatori in ultima luna, cu 7% mai multi decat in aceeasi luna a anului trecut. Rivalul msn.com a atras 334 de milioane de vizitatori in aceeasi perioada, cu 4% mai mult decat in aceeasi perioada a lui 2012. Yahoo! nu se poate mandri, insa, cu o lunga perioada de folosire a site-ului sau, multi utilizatori refuzand, chiar, sa revina pe site-ul companiei.

Share articol: