Directorul general al Yahoo, Marissa Mayer, va prezenta in urmatoarele luni imbunatatiri ale serviciului de cautare, pentru acces mai usor la informatii de pe dispozitive mobile, intensificand eforturile de a ajunge din urma Google.
"Avem in pregatire lucruri foarte cool, pe care le vom anunta si lansa in urmatoarele luni", a declarat Laurie Mann, vicepresedinte pentru cercetare, in primul interviu acordat de la numirea sa in functie, in luna februarie.
Unele dintre modificari sunt dezvoltate in colaborare cu Microsoft, cu care Yahoo are un acord de parteneriat in domeniul serviciilor de cautare, iar altele sunt realizate doar de Yahoo.
Mayer, director general al Yahoo din iulie anul trecut, vrea sa relanseze cresterea companiei concurand mai intens Google, pe o piata a publicitatii prin intermediul serviciilor de cautare in valoare de 19,8 miliarde de dolari.
Sefa Yahoo vrea totodata sa profite cat mai mult de pe urma parteneriatului pe zece ani cu Microsoft, dupa o incercare nereusita de a renunta la colaborare.
Inainte de a veni la Yahoo, Mayer a contribuit la transformarea Google in cel mai mare operator al unui motor de cautare la nivel mondial.
Potrivit EMarketer, Google a atras anul trecut 73% din veniturile din publicitate prin serviciile de cautare, pe piata de profil din SUA.