Platforma oferă deja filme gratuite cu reclame.
YouTube este cea mai recentă companie care începe să ofere emisiuni TV gratuite cu reclame. Gigantul video spune că de acum înainte utilizatorii vor putea urmări gratuit aproape 4.000 de episoade ale unor show-uri de televiziune, atâta timp cât sunt dispuși să se uite și la reclame. Printre emisiunile disponibile se numără Hell's Kitchen, Andromeda și Heartland, iar acestea vor putea fi vizionate în SUA pe web, pe dispozitivele mobile și pe „majoritatea televizoarelor conectate prin intermediul aplicației YouTube TV", precizează YouTube într-o postare pe blog.
Cu noile emisiuni TV gratuite, YouTube intră în cursă alături de o serie de concurenți importanți. Unul dintre ei este televiziunea tradițională. De asemenea, există deja multe opțiuni pentru streaming gratuit de televiziune cu suport publicitar. Emisiunile gratuite ar putea să-i determine pe oameni să renunțe la Roku, o companie cu care Google, proprietarul YouTube, a avut unele dispute publice. Totuși, Roku nu stă cu mâinile în sân și potrivit unui raport din noiembrie, plănuiește să dezvolte peste 50 de emisiuni originale care ar putea apărea pe canalul său Roku Channel, gratuit, dar și cu suport publicitar.
Emisiunile TV gratuite de pe YouTube se alătură seriei de filme gratuite, însă cu reclame, disponibile pe platformă, care includ în prezent Gone in Sixty Seconds și Legally Blonde. Compania intenționează să adauge până la 100 de emisiuni și filme în fiecare săptămână.
__________________________________________________________________________________________________
Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro: