Data viitoare când vă veți uita la YouTube pe televizor, s-ar putea să observați mai puține reclame care să vă întrerupă vizionarea videoclipului. 

Acest lucru se datorează faptului că YouTube face ca reclamele să apară mai rar, dar, în schimb, va trebui să suportați reclame mai lungi.

YouTube a început să testeze pauze publicitare mai lungi, dar mai puțin frecvente în septembrie, iar acum acestea sunt lansate pe toate televizoarele. Schimbarea înseamnă că veți vedea un cronometru actualizat de numărătoare inversă în colțul din dreapta jos al ecranului, care vă va arăta acum cât timp mai aveți până când se termină întreaga pauză publicitară sau când puteți sări peste.

Anterior, YouTube afișa câte reclame erau incluse în pauză în colțul din stânga sus al ecranului, împreună cu un cronometru de numărătoare inversă pentru fiecare reclamă în parte. Împreună cu noua frecvență a reclamelor, YouTube extinde reclamele de pe Shorts la televizoare. La fel ca pe mobil și pe web, veți vedea acum reclame între clipuri scurte, peste care le puteți sări cu ajutorul telecomenzii.
 

Share articol: