Detaliile sunt minutios desenate. In unele “cutscene”-uri mi s-a parut ca personajele sunt vii.

Crysis 3 este o noua productie Crytek, publicata de catre Electronic Arts. Crysis foloseste CryEngine 3, un engine creat special de cei de la Crytek pentru seria Crysis. Cei de la Crytek au si o varianta free a engine-ului care vine insotita de un SDK foarte bine pus la punct.

Jocul nu functioneaza fara o placa video cu Directx 11 si este foarte pretentios in privinta resurselor.

Placa video care este recomandata pentru “High performance” (Geforce GT X 680) costa in Romania undeva la 2500RON.


Grafica

Cerintele de sistem sunt mult prea mari pentru grafica pe care o are jocul. Presupun ca pentru a motiva cerintele mari de sistem pe care le are au incarcat extrem de tare “Head Up Display”-ul. La un moment dat aveam atat de multe triunghiuri rosii, galbene si un cadran de asemenea triunghic care imi inconjura inamicii, incat imi era foarte greu sa ii nimeresc. 

Detaliile sunt minutios desenate. In unele “cutscene”-uri mi s-a parut ca personajele sunt vii, atat de bine au fost realizate. Pe langa personaje, si mediul inconjurator este cat se poate de real. Atunci cand te misti prin apa, poti observa cum apar mici valuri si, de asemenea, cum se reflecta personajul si alte obiecte in oglinda apei. 

Nu pot spune ca grafica nu este bine realizata, dar la aceste cerinte de sistem ma asteptam la ceva extraordinar, care sa ma faca sa raman pur si simplu uimit. 


Gameplay

In “campaign mode”, desi jocul poate fi foarte dinamic, mi s-a parut cam plictisitor. Adica nu are o poveste care sa te tina prins de calculator. Si nici felul in care e facut jocul nu e atat de atractiv. 

La unele faze mi s-a parut ca “headshot”-ul nu mai e ce-a fost. Am dat vreo cateva “headshot”-uri si inamici pareau a fi impuscati in abdomen sau, in cazurile fericite, in piept. 

Mi-a placut ca jocul nu te obliga sa mergi pe un drum prestabilit, ci iti ofera mai multe rute aditionale pe care poti sa ajungi la urmatorul checkpoint.

Un plus il aduce felul in care este realizat sistemul de hacking, si faptul ca ai posibilitatea de a “hack”-ui diverse obiecte de la distanta. 

Cei de la Crytek aduc ca si element de noutate in Crysis 3 posibilitatea folosirii arcului. Personajul are diverse tipuri de sageti pe care le poate folosi. (Emp, explozive etc.).


Buguri:

1) Unii inamici, atunci cand mor, au niste miscari foarte ciudate, parca sunt electrocutati sau uneori parca ii impinge cineva de la spate.

2) Unii inamici, cand se adapostesc dupa diverse obiecte, incep sa aiba o miscare ritmica pe verticala, parca incearca sa sara continuu. 

3) La iesirea din apa, daca malul este denivelat sau drept si personajul nu poate urca, acesta incearca sa inoate in aer.

4) Cand esti in modul ”cloack” si personajul e transparent, apare umbra lui.

5) La unele mine/”turrets” pe cale le-am hackuit, continua sa imi apara optiunea de “hack”.

Cred ca dupa ce am jucat BattleField 3, unde mi-a placut foarte mult grafica si gameplayul, ma asteptam de la cei de la Crytek, ca si firma concurenta, sa faca un joc superb care sa ma faca sa nu mai plec de langa calculator. 

Minimum Requirements:

  • INTEL: Pentium Dual Core E6600 3.06Ghz
  • AMD: Athlon II X2 260
  • Nvidia: Geforce GT 440 GDDR5
  • AMD: Radeon HD 5570 512MB
  • RAM: 2GB
  • Directx: DX11
  • HDD: 20 GB


Recommended Requirements:

  • INTEL: Core i3-2120T 2.6Ghz
  • AMD: Phenom II X4 810
  • Nvidia: Geforce GT X 560 
  • AMD: Radeon HD 5870 1024MB
  • RAM: 4GB
  • Directx: DX11
  • HDD: 20 GB

Hi Performance Requirements:

  • INTEL: Core i7-2600K 4-Core 3.4Ghz
  • AMD: FX-4150
  • Nvidia: Geforce GT X 680 
  • AMD: Radeon HD 7970 
  • RAM: 8GB
  • Directx: DX11
  • HDD: 20 GB

Share articol: