(P) Digitalul – Superputerea a antreprenorilor de success

Digitalul superputerea secreta a antreprenorilor de succes

Suntem în era digitală, unde tehnologia face jocurile și unde un brand care nu este online riscă să rămână în urmă sau chiar să dispară. 

Claudia Archip, Managing Partner al agenţiei Cognition, este convinsă de importanţa digitalului în antreprenoriat: „Acum este momentul ca antreprenorii să înțeleagă cu adevărat influența digitalului și cum se poate transforma marketingul online într-o superputere care face minuni pentru business. Dar etica ramane cheia!”

Cognition, agenția digitală a grupului Godmother, nu doar că s-a remarcat rapid în lumea publicității din România, ci a și câștigat 12 premii de top pentru campaniile sale ultra-creative. Totul se datorează unei viziuni clare: digitalul nu este doar un tool, este un motor care poate transforma o investiție mică într-un succes fenomenal.

Provocările digitalizării și cum le rezolvă Cognition

Pandemia a fost turbo-boost-ul digitalizării, dar mulți antreprenori încă se lovesc de obstacole. Lipsa resurselor, confuzia în alegerea strategiei digitale potrivite și ideile învechite care nu mai funcționează sunt capcane frecvente. Claudia Archip atrage atenția că „dacă nu te adaptezi rapid la noul val digital, riști să devii un dinozaur în business.”

Ca să facă navigarea prin universul digital mai simplă şi mai eficientă, agenția oferă un arsenal complet de servicii: strategie, creație de conținut, design UX/UI, social media și influencer marketing. Fiecare client primește o soluție personalizată, făcută pe măsura afacerii sale – de la startup-uri care vor să își facă loc pe piață, la branduri care vor să își crească vânzările sau să fidelizeze clienții. Fiecare campanie este o combinație de magie digitală și rezultate palpabile.

Instrumente inovative pentru superputere digitală

Cognition nu creează doar strategii şi campanii, ci și dezvoltă instrumente inovatoare care maximizează rentabilitatea investiţiilor in digital. De exemplu, CognitionScore și platforma proprie de loializare sunt arme secrete care ajută la maximizarea ROI-ului în campaniile digitale. În condițiile în care costul de achiziție a unui client nou este mult mai mare decât fidelizarea celor vechi, aceste tool-uri ajută antreprenorii să economisească bani în timp ce îşi cresc vânzările organic.

Ploaie de premii pentru creativitate și inovație

În decembrie 2024, Cognition a fost răsplătită cu Premiul pentru creativitate și inovație în publicitate la Gala Club Antreprenor – un eveniment care premiază cei mai buni antreprenori. În mai puțin de 3 ani de la fondare, Cognition a câștigat 12 distincții la marile competiţii de publicitate pentru strategie, creativitate şi inovaţie. Acesta este un semn clar că soluțiile digitale ale agenției nu doar că funcționează, dar sunt și vârf de lance în industrie. Cognition se remarcă și prin proiecte inedite în care graniţele între virtual şi real se estompează, precum reconstrucția Bucureștiului în Minecraft pentru Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti sau crearea primului escape room educațional virtual, URA SkillQuest.


Share articol:

Urmărește-ne pe:

Modifică setările cookies