Cei de la Xiaomi nu sunt ingrijorati de scaderea inregistrata de companie in materie de vanzari.
Vice-presedintele Xiaomi, Hugo Barra, a oferit o declaratie surprinzatoare cand a fost intrebat despre declinul companiei din China: "Am putea sa vindem 10 miliarde de dolari si tot nu am face profit. Practic, le oferim fara sa castigam de pe urma lor... ne intereseaza doar veniturile recurente de-a lungul a multi ani" a declarat Barra.
Putini producatori de telefoane pot spune acest lucru si nu sunt interesati de un declin al vanzarilor. Insa cei de la Xiaomi au venituri importante din vanzarea de device-uri pentru smart-home si din ecosistemul software. Vanzarile de smartphone-uri sunt, desigur, importante pentru companie dar nu din punct de vedere financiar.
In ciuda unor performante slabe a diviziei de mobile in perioada recenta, vice-presedinte Liu De al companiei spunea in luna aprilie ca se asteapta ca vanzarile de device-uri pentru casa sa dubleze in 2016, pana la aprox 1.5 miliarde de dolari!
Divizia de mobile are insa sanse mari sa isi revina dupa ce compania a lansat recent mai multe modele si urmeaza sa lanseze si altele pe viitor, posibil chiar si pe piata din SUA - ramane de vazut daca vor anunta acest lucru la CES 2017.