Mai vinde exclusiv brandul? În anumite piețe acest lucru nu este tocmai adevărat.
Piața telefoanelor mobile a suferit cea mai dură cădere din istorie în primul trimestru din 2020, potrivit Android Authority, iar lucrurile nu par să se îmbunătățească în al doilea trimestru al acestui an. Motivul este ușor de ghicit, pandemia COVID-19.
Cum turbulențele pe piață sunt foarte mari, acesta este unul dintre momentele în care începem să vedem schimbări surprinzătoare în alegerile consumatorilor.
Astfel, potrivit unui raport realizat de analiștii de la Canalys, Xiaomi începe să prindă tot mai mult public în Europa de Vest, devenind în acest moment al patrulea jucător din regiune, cu o cotă de piață de 10%.
Dacă cele 10 procente nu par foarte impresionante, trebuie specificat faptul că Xiaomi a reușit să își crească prezența în piață cu 80% într-un singur an de zile, în timp ce Huawei, cu 18% din piață, a suferit o cădere cu 40 de procente.
În clipa de față, Samsung, Apple și Huawei ocupă podiumul celor mai populare branduri de telefoane din Europa de Vest, însă Xiaomi este numărul 1 pe piața din Spania.