Strategia celor de la Apple, de aliniere la un singur provider de mobile, pare sa fi esuat in China, unde Samsung are o uriasa cota de piata in ceea ce priveste smartphone-urile.

In clasamentul celor mai mari vanzatori de telefoane inteligente din China, Apple ocupa abia pozitia cu numarul 5. iPhone are o cota de piata de 7.5% din vanzarile de smartphone-uri in cea de-a doua cea mai mare economie a lumii, fata de 24.3%, cota detinuta de rivalii sud-coreeni, scrie Bloomberg.

Si asta pentru ca Samsung a vandut telefoane cu ajutorul tuturor celor trei importanti provideri din China inca din 2009: China Unicom (200 de milioane de abonati), China Telecom (129 de milioane de abonati) si China Mobile (655 de milioane de abonati). Apple, in schimb, a vandut exclusiv numai prin China Unicom, scrie incont.ro.

Abia de saptamana trecuta, compania lui Cook a trecut si la China Telecom, iar asta ar trebui sa dea un imbold cotei de piata. Nu insa unul foarte mare: China Telecom, desi importanta dupa standardele occidentale, este cel mai mic dintre cei trei operatori, scriu cei de la Business Insider.

Share articol: