Peter Chou, CEO al companiei taiwaneze, incearca sa distraga atentia de la pierderile mari din ultimul trimestru.
Vanzarile slabe, scaderea pretului actiunilor, migrarea cumparatorilor catre producatori precum Samsung si Apple... sunt doar cateva dintre problemele cu care se confrunta HTC in ultimul an. Tocmai pentru a aduce un pic de speranta in randul actionarilor dar si semnale bune in piata, Peter Chou, CEO al companiei, promite o alta abordare, abordare ce poate readuce firma pe linia de plutire.
Intr-un material publicat de cotidianul economic Financial Times, Chou sustine ca principala tinta pe viitor ar trebui sa fie inovatia si portofoliul de produse. Unul dintre cele mai noi produse al fabricantului de telefoane mobile este HTC One care n-a reusit sa capteze atentia pietei.
HTC valoareaza acum, conform Bloomberg, 3,7 miliarde de dolari, fata de 37 de miliarde de dolari in perioada de varf. Cota de piata la nivel mondial a companiei taiwaneze este 2,5%.