Huawei a anunțat recent că, în 2019, a reușit deja să livreze 200 de milioane de smartphone-uri, iar asta cu 64 de zile mai repede decât în 2018.
În contextul „războiului comercial” dintre China și SUA și a interdicției Huawei în Statele Unite, se pare că gigantul reușește să crească vânzările de la un an la altul. Asta și datorită politicii de reduceri masive pe care o practică în China încă de la lansarea Mare 30 și Mate 30 Pro.
În urma anunțului, fondatorul companiei, Ren Zhengfei, le-a dezvăluit jurnaliștilor europeni că Huawei se așteaptă la un volum de vânzări egal cu 270 de milioane de telefoane în acest an, deci cu 20 de milioane de unități mai mult decât speculau analiștii.
În 2016, Huawei a susținut că, până în 2021, va ajunge compania numărul 1 în lume în ceea ce privește producția de smartphone-uri, iar dacă reușește să livreze 270 de milioane de unități în acest an, este foarte aproape să-și atingă scopul. Comparativ, Samsung a trimis 290 de milioane de telefoane către magazinele din toată țara, în 2018.
Până la finalul anului, compania va lansa și telefonul pliabil Mate X, așa că există motive care să-i țină pe oameni aproape de producător, cu atât mai mult cu cât se apropie și sezonul sărbătorilor de iarnă. Astfel, Huawei are toate șansele să-și atingă ținta de vânzări, informează GSM Arena.