Finlandezii sustin ca americanii isi dau seama ca au ramas in urma si incearca sa recupereze prin lansarea de produse similare cu cele ale concurentei.
Pentru 25 de dolari pe luna, utilizatorii de iPhone pot asculta muzica online 24 ore din 24 accesand iRadio, noul serviciu lansat la inceput saptamanii. Toate bune si frumoase, serviciul va avea succes pentru ca se bazeaza pe popularitatea celui mai mai mare magazin de muzica online iTunes, doar ca Nokia sustine ca a lasat ceva asemanator cu 2 ani inainte.
Este interesant si amuzant sa vezi cum Apple reactioneaza abia acum la lansarea Nokia Music care a avut loc in urma cu doi ani.
Este remarca lui Jyrki Rosenberg, vicepresedinte al diviziei divertiment a Nokia, care sustine ca firma va continua sa livreze continut media personalizat pentru a-si satisface toate tipurile de clienti. Ce a uitat Rosenberg sa spuna este ca Spotify, un celebru serviciu de muzica online a fost lansat in 2006 in timp ce Pandora, liderul american in materie, a aparut in 2007.
Nokia se afla in postura omului care se afla pe o platforma petroliera in flacari, singura optiune de a se salva fiind saltul in valuri. Comparatia nu apartine competitiei ci chiar CEO-ului companiei finladeze Stephen Elop. Exista adevar in declaratia sefului Nokia: vanzarea smartphone-urilor Lumia, cu sistem de operare Windows Phone, a incetinit dupa un oarecare interes din partea pietei si a specialistilor.