Studiul mai arata si ce marci de telefoane planuiesc romanii sa isi cumpere in perioada urmatoare.

34% dintre romanii care intentionau sa-si cumpere noile modele iPhone 6 s-au razgandit dupa ce au aflat ca aceste smartphone-uri se pot indoi usor, arata un studiu realizat de compania iSense.Solutions.

Conform studiului Omnibus Online iSense.Solutions, aproape 9 din 10 locuitori din mediul urban au aflat de lansarea noilor modele iPhone 6 si iPhone 6 Plus. Dintre acestia, 42% au auzit ca aceste smartphone-uri se pot indoi. Inainte de a afla despre aceste probleme, aproximativ 16% din cei care au auzit despre noile modele iPhone 6 au fost interesati sa le cumpere.

„Discutiile, articolele si videoclipurile impartasite pe internet despre problemele de indoire ale iPhone 6, transmise atat de catre specialisti, cat si de catre consumatori obisnuiti, au avut un impact important asupra intentiei de cumparare pentru aceste modele. Dupa ce au auzit ca noile modele de iPhone 6 se pot indoi usor, 34% dintre cei care doreau sa le cumpere au afirmat ca s-au razgandit”, afirma Andrei Canda, Managing Partner iSense.Solutions.

Aparitia noului iPhone reprezinta un pas important in strategia companiei Apple, care isi propune sa atraga consumatorii interesati de un smartphone cu un ecran mai mare. Datele iSense.Solutions arata ca, dintre posesorii de iPhone, 21% sunt interesati sa isi faca un upgrade la noul iPhone 6 sau 6 Plus. 

Noile modele lansate de Apple atrag consumatori si din randul posesorilor de alte smartphone-uri. „In ceea ce priveste celelalte marci de smartphone-uri, 18% dintre posesorii de LG, 15% dintre posesorii de Nokia si 14% dintre posesorii de Samsung, Sony si HTC care au auzit de lansarea noului iPhone sunt interesati sa il cumpere”, adauga Traian Nastase, Managing Partner iSense.Solutions.

Informatiile sunt extrase din Studiul Omnibus, care a fost realizat online de catre compania iSense.Solutions in randul unui esantion de 1.000 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta de peste 15 ani, din mediul urban din Romania. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de incredere de 95%.

Studiul Omnibus iSense.Solutions este realizat lunar, oferind ocazia oricarei companii din Romania sa ia decizii bazate pe informatii obtinute direct de la consumatorii romani.

Share articol: