LG, HTC si Huawei au mari probleme cu cele mai noi modele ale lor, vanzarile fiind sub asteptari.
Multipremiat si foarte apreciat de criticii din industria de telecomunicatii, modelul HTC One nu s-a vandut atat de bine pe cat au apreciat taiwanezii. Lansat in luna martie a lui 2013, terminalul a "contribuit" la cele patru trimestre consecutive de scadere a cifrei de afacere pentru HTC.
LG a preconizat ca va vinde 10 milioane de unitati din modelul Optimus G2, catalogat drept cel mai important model al companiei pe 2013. Din pacate cele 10 milioane proiectate s-au materializat in 2 milioane vandute, de catastrofa fiind vinovata si data lansarii telefonului, in apropierea lansarii lui Nexsus 5.
Ascend P6, cel mai important model de telefon pentru chinezii de la Huawei s-a vandut in 3 milioane de exemplare, desi estimarea a fost asemanatoare cu cea a coreenilor de la LG pentru Optimus G2: 10 milioane. In cazul chinezilor, neindeplinirea targetului a fost cauzat de mai multe lucruri, printre acestea aflandu-se imaginea slaba a companiei in lume si campaniile de marketing prost facute.