Reactia Apple dupa ce mai multi posesori de iPhone s-au trezit cu telefoanele inutilizabile

Eroarea 53 este legata de butonul de Home, iar Apple are instructiuni speciale in cazul ei.
Cei care au avut probleme cu butonul de Home si si-au dus iPhone-ul la un service neautorizat, s-au trezit ca aparatul este inutilizabil. Le-a aparut eroarea 53, care are legatura cu Touch ID-ul. Acesta este gandit astfel incat sa nu functioneze de la un telefon la altul, iar inlocuirea modulului trebuie facuta dupa reguli stricte.
Apple a confirmat a confirmat existenta mesajului de eroare si a spus ca el apare ca o "masura de securitate", pentru a preveni tranzactii frauduloase.
"Luam securitatea clientilor foarte serior, iar eroarea 53 este rezultatul unor verificari de securitate pentru a ne proteja clientii. iOS verifica daca senzorul Touch ID din iPhone sau iPad se potriveste cu celelalte componente ale dispozitivului", a spus compania intr-o declaratie.
"Daca iOS gaseste o problema, atunci verificarea esueaza, iar Touch ID-ul, inclusiv pentru Apple Pay, este blocata. Aceasta masura de securitate este necesara pentru a-ti proteja dispozitivul si a preveni folosirea unui senzor Touch ID fraudulos"
Daca un client intalneste eroarea 53, il sfatuim sa contacteze Apple Support, a mai spus compania.