Samsung anunta reactia clientilor, dupa anuntul retragerii telefoanelor Galaxy Note 7 defecte.
Conducerea companiei a declarat ca aproximativ 90% dintre clientii care cumparasera Galaxy Note 7 au ales sa-l inlocuiasca cu un alt aparat similar si nu au vrut sa ceara banii inapoi, scrie Android Authority. De asemenea, Samsung Electronics a anuntat ca 57% din smartphone-urile Galaxy Note7 din Europa au fost deja schimbate de utilizatori de la debutul Programului Global de Inlocuire.
Astfel, cei mai multi au cerut sa li se dea tot un Note 7, avand incredere ca noul aparat nu va avea probleme. Ei puteau cere inlocuirea cu un alt model sau chiar banii inapoi.
Reactia lor este surprinzatoare si a dat incredere companiei sa anunte reluarea vanzarilor pentru modelul Note 7. In Europa, vanzarile vor fi reluate pana la finalul anului. In Australia si Singapore sunt programate pentru luna octombrie.
Pentru Europa, Samsung a lansat de asemenea un update de soft pentru toate modelele Note 7, care limiteaza incarcarea bateriei la 60%, reducand astfel riscul unui incendiu.
In urma cu cateva saptamani, Samsung le-a cerut clientilor care cumparasera modelul Note 7 sa-l aduca de urgenta inapoi, pentru ca risca sa ia foc, din cauza unei probleme la baterie.