Considerat un serviciu de folos, Siri injumatateste timpul de reactie la volan, timpul folosit in corectarea greselilor in pronuntie find mai mare decat cel folosit pentru trimiterea unui SMS.
Apple se lupta de mai multa vreme sa-i convinga pe fabricantii de automobile sa integreze serviciul Siri la bordul acestora, doar ca cercetari noi efectuate de o companie texana pune dorinta companiei californiene in asteptare. Se pare ca Siri nu este atat de folositor cand utilizatorul acestuia se afla la volan.
La studiul efectuat de Texas Transportation Institute au participat 43 de persoane. Acestea au condus pe un traseu determinat fara nici un device la indemana, l-au repetat incercand sa trimita un SMS si inca o data "comunicand" cu Siri. Rezultatele au aratat ca timpul pierdut cu serviciul dezvoltat de Apple a fost mult mai mare decat cel petrecut in incercarea de a scrie si trimite un SMS. Utilizatorul foloseste o mai mare parte a atentiei incercand sa se exprime "pe intelesul" lui Siri, acesta fapt micsorand viteza de reactie in cazul unei probleme ivite in trafic.
Apple lucreaza cu o serie de producatori de automobile la "Eyes Free", un serviciu care poate fi incorporat in automobil, functiile nefiind diferite de cele ale lui Siri. Printre companiile auto cu care colaboreaza firma californiana se numara BMW, General Motors, Mercedes-Benz, Land Rover, Jaguar si Audi.