HTC o ia pe urmele Xiaomi.
Producatorul taiwanez, HTC, se va concentra pe device-uri entry-level in primul trimestru din 2015, adaugand ca va promova atat aceste modele, cat si pe cele cu design special, online.
Aceasta strategie de marketing este similara cu cea a celor de la Xiaomi, cei care au devenit recent al treilea producator global de telefoane mobile.
Conform spuselor lui Jack Tong, presedintele HTC North Asia, compania se asteapta la o crestere cu un procent de 2 cifre in ceea ce priveste telefoanele livrate in anul urmator. A mai spus ca vanzarile mini camerei HTC RE, lansata la inceputul acestei luni, au fost solide, compania asteptandu-se sa vanda peste 20.000 de unitati pana la sfarsitul acestui an.
"HTC a inceput sa vanda mid-range-ul HTC Desire 820 dual-SIM in cooperare cu Chunghaw Telecom (CHT) in noiembrie, si va lansa HTC Desire 820 single-SIM in ianuarie 2015" a mai spus Tong.