Compania cauta specialisti pentru suport IT, analisti, dezvoltatori software, specialisti testare, tehnicieni helpdesk si manageri de proiect.

Brazilienii de la Stefanini au in plan sa angajeze inca 100 de oameni pana la sfarsitul acestui an. Compania, una dintre cele mai mari din lume in externalizarea serviciilor de IT, are deja 800 de oameni in Bucuresti si 200 in Sibiu. Este prezenta de 10 ani in Romania, iar cifra ei de afaceri a ajuns la 17,3 milioane de euro anul trecut.

Stefanini cauta specialisti pentru suport IT, analisti, dezvoltatori software, specialisti testare, tehnicieni helpdesk si manageri de proiect.

Filialele din Romania ale companiei furnizeaza servicii IT pentru companii din peste 50 de tari, in special din SUA, Germania si Franta. Proiectele de service desk reprezinta 70% din totalul afacerilor Stefanini in Romania, urmate de serviciile de dezvoltare aplicatii (20%), in timp ce 10% din business este reprezentat de serviciile de infrastructura IT.

Stefanini este cel mai mare angajator brazilian de pe piata locala, numarul de salariati crescand in ultimul an cu 38% in Bucuresti, si cu 67% in Sibiu. 

Majoritatea angajatilor Stefanini din Romania sunt tehnicieni de suport (60%), specialistii IT si managerii de proiect reprezentand 20%, in timp ce alti 20% sunt dezvoltatori de aplicatii ce lucreaza in centre de livrare din Bucuresti.

„In afara de profesionisti cu abilitati tehnice, cautam candidati care sunt capabili si dornici sa invete, care sunt ambitiosi, disciplinati si flexibili atunci cand vine vorba de deplasari temporare in strainatate”, a afirmat Henk Van Ursel, EMEA HR Director, Stefanini.

Durata medie de timp in care un specialist entry-level este promovat la urmatorul nivel este de 12 – 18 luni, in timp ce tehnicienii de suport nivel 1 au la dispozitie doua etape pe care trebuie sa le parcurgă pentru a trece de pozitia entry-level, prima etapa putand fi finalizata dupa numai 6 luni.

Compania pune pret si pe competentele lingvistice ale profesionistilor IT din Romania, angajatii din cele doua centre de pe plan local oferind servicii de suport IT in 12 limbi: engleza, franceza, italiana, germana, spaniola, portugheza, romana, maghiara, rusa, greaca, bulgara si ebraica.
Share articol: