Cu noi aplicatii inovatoare precum Cortana, Microsoft Edge si Xbox, Windows 10 este cel mai bun Windows care a existat vreodata, anunta Microsoft
Microsoft si-a anuntat planurile de a lansa sistemul de operare Windows 10 pe data de 29 iulie prin organizarea unei serii de evenimente dedicate fanilor, prin actiuni pe care le va sustine impreuna cu mii de retaileri, incluzand magazinele dedicate Microsoft, printr-o noua campanie de advertising globala si printr-un program care isi propune sa promoveze persoanele si organizatiile din intreaga lume care au un impact pozitiv pentru cei din jur, urmand sa se desfasoare pe durata unui an.
Sistemul de operare Windows 10, disponibil pentru prima data ca upgrade gratuit, ofera o experienta caracterizata de viteza si familiaritate, are functii imbunatatite de securitate si actualizari permanente.
„Windows 10 a fost creat pentru a-i ajuta pe oameni sa faca lucruri extraordinare. Suntem extrem de incantati sa sarbatorim lansarea Windows 10 alaturi de fanii nostri”, a declarat Yusuf Mehdi, Corporate Vice President Windows and Devices Marketing, Microsoft.
„Vom marca lansarea Windows 10 sarbatorind oamenii si organizatiile care fac lumea mai buna in fiecare zi – si ajutandu-i sa genereze mai multe schimbari in comunitatile lor.”
Evenimente globale cu ocazia lansarii, dedicate fanilor Windows
Fanii Windows au contribuit la dezvoltarea Windows 10. Nu mai putin de 5 milioane de persoane din programul Windows Insiders au oferit feedback important. Participantii Windows Insiders vor fi primii care vor beneficia de Windows 10 si vor fi invitati sa se alature evenimentelor dedicate fanilor desfasurate in 13 orase din lume, printre care Sydney, Tokyo, Singapore, Beijing, New Delhi, Dubai, Nairobi, Berlin, Johannesburg, Madrid, London, Sao Paolo si New York. In cadrul acestor evenimente, fanii vor avea ocazii de a testa produsul, vor beneficia de demonstratii practice, divertisment si sansa de a se intalni cu echipa Windows.
Magazinele dedicate Microsoft vor sarbatori lansarea Windows 10 in peste 110 locatii din SUA, Canada si Puerto Rico. De asemenea, in anumite magazine Microsoft vor fi organizate evenimente dedicate fanilor care vor include experiente directe de testare a Windows 10, premii, cadouri si multe altele. Magazinele Microsoft si-au asumat angajamentul de a livra oferte exceptionale, valoare si servicii inegalabile, precum serviciile Answer Desk si workshop-uri gratuite in magazine cu scopul de a ajuta utilizatorii sa valorifice la maxim experienta Windows 10.
Retailerii din intreaga lume vor demara programe care sa-i ajute pe utilizatori sa treaca la noua versiune intr-un mod cat mai simplu. Serviciile Tech Bench vor oferi sprijinul necesar celor care fac upgrade-ul la Windows 10, precum si servicii de migrare a datelor pentru a ajuta utilizatorii sa-si mute fisierele din PC-urile vechi in cele noi si puncte de testare unde consumatorii pot incerca noul Windows 10.
Campania promoveaza ideea unui mod mai natural de a face lucruri cu ajutorul tehnologiei
O noua campanie publicitara globala dedicata Windows 10 sarbatoreste cea mai noua generatie de sistem de operare si invita utilizatorii sa ni se alature. Primul val de promovare, care include reclame TV si digitale, este programat sa debuteze pe 20 iulie in SUA si pe 29 iulie in celelalte tari participante si va sublinia modul in care Windows 10 faciliteaza un mod mai natural de a face lucruri cu ajutorul tehnologiei – prin intermediul unor functii precum Windows Hello si Microsoft Edge.
Initiativa Upgrade Your World ca sursa de inspiratie
#UpgradeYourWorld este o noua initiativa implementata pe parcursul intregului an, care isi propune sa celebreze pe cei care reprezinta o sursa de inspiratie pentru altii, avand la baza viziunea Microsoft de a ajuta oamenii sa realizeze mai mult prin tehnologie, precum si pentru a sarbatori lansarea Windows 10.
Microsoft va colabora pe parcursul acestui an cu 10 organizatii non-profit globale si cu 100 organizatii nationale provenind din 10 tari, pentru a-i ajuta sa schimbe lumea in bine. Compania va investi 10 milioane de dolari pentru a le sprijini misiunile si pentru a spori nivelul de constientizare in ceea ce priveste cauzele lor.
Noua dintre organizatiile non-profit globale sunt: CARE, Code.org, Keep a Child Alive, Malala Fund, Pencils of Promise, Save the Children, Special Olympics, The Global Poverty Project si The Nature Conservancy. Microsoft va colabora cu aceste organizatii in implementarea proiectelor si a initiativelor care au drept scop generarea de schimbari pozitive, printr-un mix de tehnologie, investitii financiare si dezvoltarea de campanii pentru cresterea nivelului de constientizare.
Incepand cu 29 iulie, Microsoft si partenerii sai vor invita persoane din intreaga lume sa voteze cea de-a 10-a organizatie non-profit activa la nivel mondial pentru a fi inclusa in program. De asemenea, oricine este incurajat sa se implice prin impartasirea experientei personale, indiferent de amploarea actiunilor lor, daca acestea genereaza un impact pozitiv la nivelul comunitatii in care traiesc si dincolo de aceasta, utilizand #UpgradeYourWorld.
In plus, pe langa partenerii globali, Microsoft se va alatura in luna septembrie partenerilor si fanilor sai in demersul de a selecta 10 organizatii non-profit, in fiecare din urmatoarele 10 tari – Australia, China, Franta, Germania, India, Japonia, Kenya, Mexic, Marea Britanie si Statele Unite – care vor beneficia la randul lor de investitii financiare si tehnologie pentru a genera schimbari pozitive in comunitatile locale.
De asemenea, Microsoft le ofera angajatilor sai din intreaga lume o zi libera suplimentara pentru a participa la actiuni de voluntariat in comunitatea in care traiesc, in orice moment ales din anul care urmeaza. Mii de angajati se vor implica voluntar pentru a schimba in bine comunitatile lor pe 29 iulie, cu ocazia lansarii Windows 10.
Pentru mai multe informatii despre cum va puteti implica in initiativa #UpgradeYourWorld, vizitati http://windows.com/upgradeyourworld.