Din clip aflam ca specialistii Ursus au lucrat zi si noapte ca sa duca inovatia la cel mai inalt nivel
Acesta este un articol publicitar.
Un clip de prezentare la berea Ursus Cooler parodiaza clipurile lansate de companiile din domeniul high tech, care vorbesc despre perfectiuni, despre autodepasire, despre inovatie.
Ursus Cooler, combinatia desavarsita de bere si limonada, nu este doar o bautura, este "o experienta". "Nu incercam sa imbunatatim doar calitatea berii. Noi incercam incercam sa imbunatatim calitatea vietii", spune Mihnea Genesis, VP of Micro Innovation la Ursus.
Mix de bere si limonada, dar Cooler. Ursus Cooler
"Specialistii" isi iau munca in serios si despica firul in patru, incercand sa explice de ce aceasta bere este un produs desavarsit. Fulgul trebuie sa fie perfect, culorile trebuie alese cu multa responsabilitate, spun ei, si iata ca au reusit sa ii impresioneze pe fanii tehnologiei.
In centru se afla senzorul de racire, creat cu meticulozitate de Ursus, care pune berea in valoare si ii ofera acel ceva care o face sa se remarce. "Nu-i un senzor, e o experienta", spune Bogdan Banu, care ocupa functia de Cool-ness Strategist la Ursus.
Toti cei care au incercat Ursus Cooler si-au dat seama ca inovatia este la ea acasa. Compania redefineste berea cu limonada si scrie istorie cu acest produs, este mesajul acestui clip.
"Fulgul de pe senzorul de racire este, in multe feluri, distilarea tuturor lucrurilor pe care oamenii le iubesc la un Ursus Cooler rece. Am vrut sa facem un fulg perfect, cum numai natura poate face. Si credem ca ne-a iesit", declara si Titus Goldberg, Head of Snowflakes Department.