Andy Palmer, din board-ul firmei japoneze, sustine ca 75% dintre femei "nu se inteleg" cu automobilele pe care le conduc, companiile trebuind sa fie mai atente la sugestiile lor.
Atentia pentru cai putere in dauna spatiului pentru picioare, in special pentru femeile care poarta tocuri, este unul dintre punctele slabe ale producatorilor de automobile. De asemenea, conform studiilor, tot mai multe femei se plang de dureri de spate dupa lungi sesiuni de condus, mult mai multe femei decat barbati.
Vicepresedintele companiei Nissan, Andy Palmer, spune ca 50% dintre femei sunt nemultumite de masinile pe care le conduc, in timp ce 75% dintre acestea sustin ca "nu se inteleg" cu acestea. Acelasi Palmer sustine ca se prea poate ca tocmai China sa rezolve aceste neajunsuri, avand in vedere ca 30% dintre inginerii care ajung la companiile auto sunt femei, un procent mult mai bun decat al Marii Britanii (9%).
Compania japoneza doreste ca in viitorul apropiat sa fie mai atenta cu acest segment, avand in vedere ca 7 din 10 femei hotarasc ce masina trebuie sa cumpere familia. Numarul femeilor care conduc o masina a crescut destul de mult in ultimii 20 de ani, Doar in Marea Britanie masinile fiind conduse de 16,3 milioane de femei (46,3%), fara de 11,1 milioane in 1989 (40%).