Chiar dacă ești sau nu fan Apple, ai motive de bucurie după lansarea iPad2 de săptămâna trecută.

Aflați în competiție directă pentru piața în expansiune rapidă tablet-urilor, Samsung analizează noul iPad2 lansat săptămâna trecută de către Apple în perspectiva lansării noului său model Galaxy Tab 10.1. Conform unei declarații făcute de vicepreședintele executiv Lee Don-Joo, Samsung își reconsideră produsul atât din punct de vedere al componentelor cât și al prețului.

Comentariile sale sunt referitoare la faptul că "Apple a făcut iPad2 foarte subțire" și la faptul că, în strategia actuală de prețuri pentru lansarea Galaxy Tab 10.1, prețul noului tablet era peste prețul la care astăzi se găsește pe piață Galaxy Tab 7. În perspectiva noului iPad Apple, pentru a spera la succes cu noul Galaxy Tab10.1, Samsung se vede nevoit să își reducă marginea profitului, sau, poate chiar la sacrificarea profitului pentru a câștiga o cotă de piață mai mare.

 

Sursa: engadget.com

Share articol: