Magazinul planuieste lansarea unei tablete care sa concureze cu gigantii din industrie.
In speranta cresterii vanzarilor de carti electronice si continut video, Tesco, un brand recunoscut in retailul britanic, doreste lansarea unei tablete care sa rivalizeze cu celebra Kindle Fire a celor de la Amazon. Tableta britanicilor ar urmea sa coste in jur de 100 de lire sterline (ceva mai mult de 500 de lei).
Conform zvonurilor din piata, compania britanica nu este inca decisa daca vrea sa adopte un model creat de companiile producatoare de astfel de dispozitive sau va dezvola unul propriu. Tesco nu este prima companie de acest fel care se arunca pe piata tabletelor. In urma cu doar cativa ani, Asda, un cunoscut competitor in comertul cu discount, a pus in vanzare modelul propriu Arnova 8 (pretul acestuia fiind chiar 100 de lire).
Marile retele de hypermarketuri din Regatul Unit cauta de mai multa vreme alte modalitati de profit. Testo, de exemplu, a lansat nu cu multa vreme in urma brand-ul de restaurante Giraffe si cele de cafenele Harris + Hoole.