Compania ameriana recunoaste ca are probleme cu lansarea noului produs, un concept dificil pentru toata lumea.
Ceea ce e dificil pentru o companie, devine de doua ori mai dificil pentru Apple, avand in vedere standardele inalte pe care firma si le-a autopropus. iWatch, ceasul inteligent, le da batai de cap americanilor care sunt disperati sa atraga cei mai buni oameni in domeniu pentru ca device-ul sa fie cu adevarat revolutionar.
Surse din interiorul companiei au spus pentru cotidianul economic Financial Times ca iWatch ar putea aparea pe piata abia in a doua jumatate a anului viitor, tocmai din cauza problemelor de ordin organizational. Publicatia noteaza ca "disperarea" este o mare dezamagire pentru actionarii companiei.
Actiunile Apple au coborat de la istoricul 700 de dolari din septebrie 2012 la 400 de dolari in aprilie 2013, acum reusind sa se tranzactioneze la 430 de dolari. Compania co-fondata de Steve Jobs nu este singura care lucreaza la un ceas inteligent, pana acum aratandu-si interesul si Microsoft, Sony, Samsung si Google.