In lista ligilor conglomeratelor industriale din Coreea de Sud, Samsung este echivalentul Manchester United: respectat, mai degraba decat iubit, si, aparent, intotdeauna capabil sa ajunga in top prin determinare, decat prin fler. LG este mai aproape de Arsenal, prin culoare, dar cu o tendinta clara spre rezultate inconsecvente, scrie The Economist.
In prezent, meciul final este jucat de produsele de varf ale ambelor grupuri - televizoarele 3D - pentru a se stabili cine primeste dreptul de a fi laudat. Samsung, conform unei cercetari a firmei NPR, are un avans in Statele Unite ale Americii, cu o cota de piata de 61%. Viitorul ACUM: Samsung fabrica ecrane LCD transparente VIDEO Aceasta in ciuda unui articol realizat de revista americana Consumer Reports, care a clasat produsele 3D marca LG ca fiind cele mai bune de pe piata in baza unui slogan: “Hey Sony and Samsung, Better Stick to 2D”. In luna martie, un reprezentant Samsung a etichetat inginerii LG ca fiind „prosti” la o conferinta de presa, iar doua zile mai tarziu, Kwon Young – director LG, a lovit inapoi spunand reporterilor ca tehnologia 3D utilizata de Samsung poate provoca dureri de cap si tulburari de vedere. Citeste si: Cu ce vrea Steve Jobs sa revolutioneze piata smartphone-urilor. FOTO Ofensiva gadgeturilor romanesti. Cum arata si cat costa rivalul tabletelor iPad