Compania america ataca, astfel, unul dintre cele mai cunoscute servicii de acest gen: Spotify.
Lansat in luna octombrie a anului trecut, serviciul Xbox Music a ajuns intr-o noua etapa, una prin care se doreste micsorarea cotei de piata a celebrului Spotify. Daca la inceput Xbox Music era accesibil prin subscriptie lunara pentru consolele de joc ale companiei si dispozitivele Windows 8, acum serviciile sunt gratuite dar contin publicitate.
Exista si o versiune fara reclame dar aceasta costa in jur de 15 dolari pe luna, contra acestei sume fiind posibil accesul la peste 30 de milioane de cantece. Mai mult, Xbox Music, atat in versiunea gratuita, cat si cea prin abonament, poate fi accesat si de telefoane mobile si tablete care functioneza cu toate cele trei mari sisteme de operare: Windows, iOS si Android.
Microsoft asigura acces nelimitat gratuit pentru sase luni dupa care, daca utilizatorul nu trece la subscriptie, acesul lunar se limiteaza la 10 ore de ascultare. Noua consola Xbox One, pana la a carei lansare nu mai este mult, va permite simultan accesul la jocuri si muzica.